ANOFM: Documentele necesare accesării serviciilor destinate diminuării efectelor pandemiei asupra mediului economic vor fi transmise direct, prin e-mail, agențiilor pentru ocuparea forței de muncă

Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) anunță că, în urma diminuării numărului de solicitări transmise de beneficiarii serviciilor de ocupare către agențiile pentru ocuparea forței de muncă, toate procedurile aferente măsurilor aplicate de ANOFM în contextul pandemiei generate de răspândirea virusului SARS-CoV-2, publicate în platforma aici.gov.ro, au fost dezactivate.

„Pentru accesarea în continuare a acestor măsuri, documentele necesare vor fi transmise în format electronic la adresele de e-mail ale agențiilor pentru ocuparea forței de muncă, adrese ce se regăsesc în anexa la acest anunț”, precizează ANOFM.

Formularele necesare pentru accesarea serviciilor destinate diminuării efectelor pandemiei asupra mediului economic pot fi vizualizate pe site-ul ANOFM la secțiunea Persoane juridice/Formulare – aici.

De asemenea, pentru detalii suplimentare, agenții economici pot contacta agențiile teritoriale pentru ocuparea forței de muncă în raza cărora au sediul social.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)

anofm-documentele-necesare-accesarii-serviciilor-destinate-diminuarii-efectelor-pandemiei-asupra-mediului-a9184